zavřít MENU
CS EN

Kariéra

 

Již více jak 20 let pomáháme našim klientům a partnerům dosahovat vytyčených cílů a uspokojovat jejich potřeby. Od roku 1993 poskytujeme ucelený soubor realitních služeb a jako tým Professionálů společně tvoříme hodnoty na českém realitním trhu.
Tvořte je společně s námi.

Ať už začínáte svou kariéru, chcete dosáhnout postupu na své životní dráze, nebo jen zdokonalujete své dovednosti, v Professionals  pro Vás máme místo.
Jsme si vědomi, že naším nejcennějším zdrojem jsou naši lidé. Jako součást naší firemní kultury klademe důraz na pravidelný rozvoj, vzdělávání a hlavně každodenní spokojenost našich zaměstnanců. 

Zaměstnáváme vášnivé profesionály v oblasti realit.

 

 

V současné době nabízíme tyto pozice:

Asistent/ka pro Oddělení rezidenčních nemovitostí

Popis pozice

  • Samostatná, semtam kreativní práce, která Vás bude bavit
  • Práce s databází, zadávání a aktualizace zakázek, klientů a poptávek
  • Organizace focení nemovitostí, tvorba popisů zakázek, příprava rozesílek a další marketingová podpora, účast na všemožných eventech
  • Obhospodařování inzerce na realitních serverech
  • Příprava rozesílek, štítků, hromadných korespondencí

Nabízíme

  • Různorodou, odpovědnou práci v renomované realitní společnosti pro tuzemskou i zahraniční klientelu
  • Příspěvek na multisport kartu - budete součástí fit pracovního kolektivu, společně sportujeme
  • Káva a voda v kanceláři zdarma
  • Zpříjemnění narozenínového dne malou pozorností
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Grill party, cyklo výlety a jiné teambuldingy

Požadujeme

  • Pro-lidský přístup a veselého ducha
  • Zodpovědnost, pečlivost, cit pro zhodnocení priorit
  • Schopnost přirozené komunikace po telefonu v českém i anglickém jazyce
  • Práce s PC na dobré úrovni
  • Úsměv při řešení jakékoliv situaci
  • Rychlost, flexibilita a empatie
Zažádat o pozici

Realitní makléř pro individuální prodeje a pronájmy

Do našeho týmu hledáme aktivního, samostatného a odpovědného člověka s obchodním duchem, pro kterého je realitní trh a oblast bydlení nejen prací, ale také koníčkem. Pokud vás baví každodenní kontakt s lidmi, různorodá práce a nevydržíte sedět celý den v kanceláři, pak jste pro nás ideální kandidát.

Popis pozice

  • Služby zaměřené pro vlastníky a pronajímatele v oblasti rezidenčních nemovitostí: byty, domy, pozemky
  • Intenzivní komunikace se stávajícími klienty
  • Akvizice nových nemovitostí a klientů
  • Zpracování nabízených nemovitostí v databázi a jejich prezentace
  • Organizace prohlídek
  • Dozorování celé obchodní transakce

Nabízíme

  • Odpovědnou práci v renomované realitní společnosti pro tuzemskou i zahraniční klientelu
  • Motivující platové ohodnocení
  • Zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv
  • Pracoviště v centru Prahy
  • Prostor pro seberealizaci
  • Dlouhodobou pracovní perspektivu
    Příspěvek na multisport kartu - budete součástí fit pracovního kolektivu, společně sportujeme
  • Občerstvení v kanceláři zdarma
  • Zpříjemnění narozenínového dne malou pozorností
  • Pořádání teambuldingů jiných firemních akcí

Požadujeme

  • VŠ nebo SŠ vzdělání
  • Min. 3 roky zkušeností z českého realitního trhu
  • Obchodní talent
  • Vysoké pracovní nasazení a zodpovědnost
  • Aktivní, samostatný a odpovědný přístup;
  • Odpovědnost za plnění business plánu;
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Representativní vystupování
  • Dobrou znalost AJ a práce s PC
  • Řidičský průkaz
Zažádat o pozici